Image

Kjøps- og leveransevilkår for Naxosdirect.no.

Kjøps- og leveransevilkår for Naxosdirect.no.
Disse vilkår ble oppdatert 14/6 – 2016

Velkommen til å handle fra vår webside. Les nøye igjennom disse leveransevilkår før du bestiller første gang. Det kan være lurt å kikke på dem med jevne mellomrom, da de kan bli endret.

1. Bestilling;
Innen du bestiller fra oss første gang, må du registrere deg som kunde. Ved å gjøre dette, gir du ditt samtykke til at vi og/eller vårt reskontro-foretak behandler personopplysninger, gjennom å registrere disse i vårt / deres kunderegister. Ved bestilling har du akseptert disse kjøps- og leveringsbetingelser.

Vær oppmerksom på at naxosdirect.no bare kan ta imot ordre fra Norge!

2. Ordrebekreftelse;
Når du har sluttført din bestilling, får du en ordrebekreftelse på e-post fra oss. For å være sikker på at ordrebekreftelsen kommer fram, legg info@naxos.no til som pålitelig avsender i ditt epost-program.

3. Priser
Alle priser er inkl. mva., men ekskl. fraktavgifter.

4 . Levering;
Dine varer leveres direkte hjem i din postkasse. Er pakken for stor for postkassen, får du en hentelapp og du henter pakken på nærmeste postkontor/post i butikk. Varene leveres fra avsender INSPIRASJON FORLAG i Fredrikstad.

5. Uavhentede pakker/feilaktig leveringsadresse;
Om vi får tilbake bestilte brev eller pakker som ikke blir hentet innen fristen, blir returnert av Posten eller ikke kan leveres til oppgitt adresse, forbeholder vi oss retten til å fakturere for de utgifter som påløper vedr. dette, for tiden 150,- kr.

6. Leveringstider;
Normalt 5 – 9 virkedager. Vi reserverer oss for at postgangen kan variere.

7. Fraktkostnader;
Fraktkostnad på 45,- kr. tilkommer hver ordre.

8. Betalingsalternativer;
Du har følgende to betalingsalternativer:
Alternativ 1. Kortbetaling
- Vi aksepterer for tiden VISA og MasterCard .
- Under «leveringsalternativ» trykk «Kortbetaling»
- Velg kredittkorttype, samt oppgi kortnummer, kortinnehaver, gyldighetsdato og CVV2 -
kode.
- Kortets kreditt sjekkes.
- Ordrebeløpet trekkes fra kortet via vår betalingspartner DIBS, DebiTech.
OBS! Ved kredittkortbetaling kommer hele beløpet, tilsvarende summen for samtlige artikler og fraktkostnad, reserveres og trekkes fra ditt kort. Om en eller flere artikler av noen årsak ikke kan leveres, blir den sendt til deg kostnadsfritt så snart den kommer til lager.
Har ikke varen kommet til lager innen 60 dager, tilbakebetaler vi tilsvarende sum (pluss evt. fraktdifferanser) til ditt kort igjen. Ønsker du å stryke restordren tidligere, tilbakebetaler vi summen da.

Alternativ 2: Faktura.
- Under «leveringsalternativ», trykk «faktura».
Ved valg av faktura, påløper et gebyr på 20,- kr. Vi ønsker som prinsipp kontant betaling,
men av praktiske årsaker kan varene leveres mot faktura 20 dager. Fakturaen fungerer også som adresselapp, hvilket innebærer at hvis du har fått dine bestilte varer, har du også fått fakturaen. Bankbetalingsnr. er på fakturaen . Ved for sen betaling, sendes det en påminnelse pr e-post, samt at det påløper et purregebyr på for tiden 60,- kr.
Ved inkasso påløper ytterligere et inkassogebyr på 60,- kr.

9. Høyeste ordrebeløp (gjelder kun ved betaling mot faktura!)

10. Angrerett;
I følge kjøpsloven § har du rett til å returnere bestilte feilfrie varer. Beskjed om dette skal gis umiddelbart etter mottakelse, dog senest 14 dager etter leveringsdato.
Beskjed skal gis pr. e-post til vår kundetjeneste, enten via vårt kontaktskjema eller ved å sende en e-post til kundetjeneste@naxos.no. E-posten skal inneholde følgende informasjon: kundenummer, ordrenummer, fakturanummer og artikkelnummer på varene du ønsker å returnere. Vår kundetjeneste tar imot din angrerettsforespørsel og gir deg ett returnummer samt returadresse.
De returnerte varene skal være i ubrukt og uskadet tilstand og i originalforpakning, d.v.s. beskyttelsesplasten skal ikke være brutt. Du må selv bekoste returporto. Retur må ikke skje med oppkrav e.l. returnummer skal være lett synlig på utsiden av forsendelsen.
OBS! Innen du returnerer varer, må du altså kontakte kundetjenesten enten via vårt kontaktformular eller ved å sende en e-post til info@naxos.no - for å få godkjent det angrede kjøpet og et returnummer. En retur som kommer til oss uten godkjent returnummer og/eller betalt porto og/eller brutt beskyttelsesplast, debiterer vi med for tiden 150,- kr.

11. Reklamasjoner;
Om en sending du får inneholder skadede eller feil leverte varer, skal du sende en skriftlig reklamasjon innen 10 dager fra mottagelse. Reklamasjonen gjøres pr. e-post til vår kundetjeneste, enten via vårt kontaktformular eller ved å sende en e-post til info@naxos.no. Beskriv nøye hva som er feil. Vår kundetjeneste tar imot din reklamasjon og gir deg et returnummer samt returadresse.
Send varen tilbake i den tilstand som du mottok den, så sender vi ny vare. Er varen feil levert, skal den returneres i ubrukt, uskadet stand i originalforpakningen, d.v.s. beskyttelsesplasten skal være ubrutt, så sender vi den varen du bestilte.
Returnummeret skal være lett synlig utenpå forsendelsen.
OBS! Innen du returnerer defekt/feillevert vare, må du altså kontakte kundetjenesten - enten via vårt kontaktformular, eller ved å sende en e-post til info@naxos.no for å få reklamasjonen godkjent og et returnummer. Retur som kommer til oss uten godkjent returnummer og/eller betalt porto og/eller brutt beskyttelsesplast debiterer vi med for tiden 150,- kr.

12. Lover og rettigheter;
Har du spørsmål eller synspunkter, er du velkommen til å høre fra deg til vår kundetjeneste
(info@naxos.no) Vi bestreber oss på å følge Kjøpslovens regler for internetthandel. Om det oppstår en tvist som vi ikke kan løse oss imellom, lover vi å følge Allmenne Reklamasjonsnemdens dom.

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
Min bruker
Min handlekurv: 0 varer